پخش زنده بازی ایران و بلغارستان در لیگ ملت‌های والیبال (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شوک هلدینگ خلیج فارس به نکونام| مذاکره با فرهاد مجیدی آغاز شد! ویدئو گل اورونوف برای تیم ملی ازبکستان در برابر ترکمنستان ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد قاطع و ساده محرومیت بلندمدت مهرداد محمدی | جریمه ۲ میلیاردی برای حسین بادامکی وزیر ورزش: لیگ بعدی حتما با VAR برگزار شود سپاهان در پی جذب دوباره مدافع گرجستانی پرسپولیس پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس؟ یامگا از ایران رفت ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ (۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟
سرخط خبرها

حسن‌زاده: شرایط فرش‌آرا به مرور بهتر خواهد شد

  • کد خبر: ۱۷۸۴۷۱
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
حسن‌زاده: شرایط فرش‌آرا به مرور بهتر خواهد شد
سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد گفت: سعی داریم ضعف‌های خود را با جذب یک یا دو بازیکن دیگر پوشش دهیم که قطعا در ادامه راه فرسایشی لیگ برتر، شرایط فرش‌آرا بهتر خواهد شد.

محسن حسن‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص عملکرد تیمش مقابل سفیر گفتمان در هفته نخست لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: بازی نخست همیشه شرایط خاص خودش را دارد. با توجه به محدودیت بازیکنی که داشتیم، بازیکنان عملکلرد فنی خوبی داشته و در کار‌های دفاعی به خوبی ظاهر شدند.

وی افزود: روی یک اتفاق گل دریافت کردیم. در دقایق زیادی کنترل بازی را در اختیار داشتیم. با وجود اینکه شروع خوبی در ابتدای بازی داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما در نیمه دوم بر حسب شرایط بازی نتوانستیم از ۵ تا ۶ بازیکن بیشتر استفاده کنیم، همین شرایط باعث شد تا قوای جسمی بازیکنان تحلیل برود و عملکردشان تحت تاثیر قرار بگیرد.

سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد در خصوص شرایط تیمش در ادامه فصل با وجود محدودیت‌های فرش‌آرا گفت: امیدواریم ۲ تا ۳ بازی آغزین فصل را که نفرات محدودی در اختیار داریم را با شرایط خوبی پشت‌سر بگذاریم تا ۴ بازیکن تیم که در اختیار تیم ملی افغانستان هستند به تیم ملحق شوند.

حسن‌زاده بیان کرد: همچنین سعی داریم ضعف‌های خود را با جذب یک یا دو بازیکن دیگر پوشش دهیم که قطعا در ادامه راه فرسایشی لیگ برتر، شرایط فرش‌آرا بهتر خواهد شد.

وی در خصوص جذب احتمالی بازیکنان جدیدی به فرش‌آرا یادآور شد: با توجه به اینکه زمان پایان نقل و انتقالات تا پایان هفته سوم تمدید شده است، باشگاه در تلاش است تا بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. سایر بازیکنان نیز به لحاظ آمادگی جسمی و روحی در شرایط خوبی قرار دارند. عدم حضور ۴ بازیکن، هر تیمی را دچار مشکل می‌کند. فکر می‌کنم با اضافه شدن این ۴ بازیکن روند تیم بهتر خواهد شد. این ۴ بازیکن پس از اتمام بازی‌های تیم ملی افغانستان در مسابقات تایلند به تیم اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم فرش‌آرای مشهد در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل فولاد زرند ایرانیان گفت: تیم فولاد زرند در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان خوبی جذب کرده است. فصل گذشته را هم در جایگاه ششم به پایان رسانده است؛ در زمین خودش نیز شرایط خوبی دارد. امیدوارم آن چیزی که پیش‌بینی کرده‌ایم را بتوانیم به خوبی در میدان پیاده کنیم تا دست پر از میدان خارج شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->